Translate

zondag 28 augustus 2011

AANKONDIGING: tutorial over CUSTOM LAUNCHER V2

Ik was al een tijdje van plan om me te verdiepen in de custom launcher van Granthes. De versie 1 heb ik met enthousiasme gebruikt. Zelfs met laaiend enthousiasme. Een te gek progje.

Nu dus bezig met versie 2 (nog in Beta-versie). Ik heb de boel geïnstalleerd, screenshots gemaakt en ben nu bezig alle content van versie 1 over te zetten. Dit kost tijd. Het lijkt een beetje op een zeer rommelige kast opruimen en ordenen. Een langdurige klus, maar eenmaal gedaan de moeite waard.

Dus morgen of overmorgen komen beide tutorials online. Ik hoop dan ook wat te kunnen zeggen over mijn ervaringen met de beide versies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vragen, opmerkingen of aanvullingen kun je hier kwijt. Ook verzoeken om tutorials te maken c.q. te vertalen of te bewerken.