Translate

dinsdag 11 oktober 2011

Map MIJN DOCUMENTEN verplaatsen naar D-schijf

Al tijden kampte ik met te weinig ruimte op mijn C-schijf. Ik heb inderdaad heel veel downloads Custom Content. Jammer genoeg bedacht EA dat de downloads van Programma's naar Mijn Documenten verplaatst moest worden.

Gelukkig ik kreeg de volgende tip die ik met jullie deel.

Ga naar C:\Users\Jouw Naam\Documenten, druk met rechtermuisknop op Mijn Documenten en kies uit het dropdownmenu voor Eigenschappen



Ga dan naar het tabblad "Locatie" Afhankelijk van de versie Windowns zie je of 3 knoppen of een invulvak. In het invulvak vul je de locatie in.
Of klik op Verplaats en kies of maak een nieuwe locatie aan.
En dat is het.







Windows vraagt je of het alle bestanden naar de nieuwe locatie moet verplaatsen. Accepteer dat.
Nu is Documenten folder verplaats naar de systeem disk van je keuze. Dit kun je ook doen voor Muziek, Video's, Downloads.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vragen, opmerkingen of aanvullingen kun je hier kwijt. Ook verzoeken om tutorials te maken c.q. te vertalen of te bewerken.