Translate

zaterdag 8 oktober 2011

Tutorials in English?

Ik was wat aan het rommelen en zag de statistieken. Kennelijk hebben ook mensen uit de VS, Rusland en Mexico hier een blik geworpen.
En dat roept vragen op: Hoe komen die in vredesnaam hier terecht? Ik heb werkelijk geen idee.

Tweede vraag: zou ik deze tutorials ook in het Engels moeten vertalen?
Maar zijn er al niet genoeg tutorials in het Engels? Met die gedachte in het achterhoofd ben ik op de eerste plaats deze blog begonnen. Op de site SimsNieuws gaf ik verschillende keren hulp in technische zin. Maar om nu steeds maar hetzelfde te moeten schrijven, ging vervelen. Juist omdat de lezers op SimsNieuws vaak erg jong zijn, dacht ik dat er wel een 'markt' is voor tutorials in het Nederlands.

Ik zal er nog eens rustig over nadenken en kom er misschien op terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vragen, opmerkingen of aanvullingen kun je hier kwijt. Ook verzoeken om tutorials te maken c.q. te vertalen of te bewerken.