Translate

vrijdag 5 oktober 2012

Controversiële pose: borstvoeding gevend aan peuter

Dit keer heb ik een serie poses gemaakt met het thema "Moeder en kind". Voor 'kind' lees peuter.





De inspiratie kwam van een oude foto van de 1e verjaardag van mijn jongste zoon. Hij stond daar heel verbaasd te kijken naar alle reuring om hem heen en van juichen had hij nog nooit gehoord. Ik hou zijn armpjes in de lucht en juich voor twee. En dat is één van de poses geworden. 

De 2e inspiratiebron kwam van Simlogical met de 'breastfeeding mod' van Nona. Eigenlijk wilde ik een pose met een baby. Helaas heb ik geen idee hoe van de baby een object te maken. Misschien dat ik er nog een keer achter kom in de toekomst. Daarom dus een pose met een moeder die haar peuter voedt. En dat is misschien nogal controversieel. Zeker in de States doen ze behoorlijk preuts, terwijl het voeden van je eigen kind toch de natuurlijkste zaak van de wereld is. 






Voor deze pose moest ik zelf een topje maken, aangezien iets dergelijks nog niet bestond

speciaal topje, 2 variaties


Verder nog deze poses:








Dit zijn ze. Binnenkort (hopelijk) via MTS te downloaden
of anders via deze link hier.


De poses
De top

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vragen, opmerkingen of aanvullingen kun je hier kwijt. Ook verzoeken om tutorials te maken c.q. te vertalen of te bewerken.