Translate

dinsdag 27 september 2011

Problemen met Patronen in Custom Launcher V2

Update: Mijn work around om het gedoe met een vastlopend spel te omzeilen, werkte niet. Nu ben ik door mijn ideeën heen en heb een bericht gestuurd naar Granthes. Ik hoop natuurlijk dat hij wél een oplossing heeft.
Uiteraard heeft alles ermee te maken dat het programma nog in Beta-stadium is.

Hoewel ik geen idee heb hoeveel mensen inmiddels de Custom Launcher V2 gebruiken, laat ik jullie ook 'meegenieten' van mijn ervaringen met het programma.

Eén van de zaken die bij Versie 1 ook speelden is dat het spel als je je eigen patronen wil gaan gebruiken, vastloopt.

Dit is inderdaad een erkend issue. Ook bij Versie 2 lijkt dit aan de hand te zijn. Er is wel een oplossing voor en helaas moet je dan weer wat werk verzetten. Nu op dit moment ga ik testen of het ook zo werkt als ik bedacht heb. Zo ja, dan verschijnt er een aanvulling op de tutorial. Zoniet, dan ga ik Granthes contacten en zien wat hij erover te melden heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vragen, opmerkingen of aanvullingen kun je hier kwijt. Ook verzoeken om tutorials te maken c.q. te vertalen of te bewerken.