Translate

woensdag 15 februari 2017

Sims 3 Poses naar Sims 4 Poses

Helaas is het zo dat je poses voor Sims 3 niet kunt converteren naar Sims 4. Dat ligt aan het 'skelet', de rig die anders is. 

Het enige dat je kunt doen is overnieuw beginnen en de zelfde poses 'namaken'. 
En dat is waar ik nu mee bezig ben.

Work In Progress

Onderstaande poses heb ik in Sims 3 versie gemaakt en is te downloaden bij Mod The Sims (MTS). Je moet je eerst registreren vóór je iets kunt downloaden. Hier te downloaden

Ik noem de serie Happy Birthday









































Hierboven wat ik getest heb in game. Ben redelijk tevreden. Nu bezig met de pose waarbij de peuter de borst krijgt. Het lijkt wel of de peuter relatief groter is. Misschien vergis ik me. Binnenkort meer.

Happy Simming!                                            

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vragen, opmerkingen of aanvullingen kun je hier kwijt. Ook verzoeken om tutorials te maken c.q. te vertalen of te bewerken.