Translate

woensdag 15 februari 2017

Dode links

Als je ruim 2 jaar niets doet aan Simmen (geen goede pc, geen geld) en het ook niet meer volgt (het is niet zo leuk dat volgen als je niets kunt) dan blijft het bloggen ook achter.
Dat is de realiteit. 

MAAR

Waar ik nu tegenaan loop is dat informatie hier verouderd kan zijn. Links naar sites die niet meer bestaan. Irritant, maar dat gebeurt. Zo zal ik kijken of ik updates kan vinden of dat ik sommige bestanden zelf heb en aanpassingen doen in de tekst. Dat zal ik bovenaan als edit posten.

Kom je iets tegen dat niet meer werkt, stuur me dan een berichtje. (femmhett@gmail.com). Zelf zal ik chronologisch kijken of er dingen nog wel kloppen. Dat kan dus wel een tijdje in beslag nemen. 

Links naar sites als Mod The Sims zijn nog wel actief en vermoedelijk alle programmaatjes idem. 

Happy Simming

En ps ik heb net mijn MediaFire account opgepoetst om bestanden met jullie te delen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vragen, opmerkingen of aanvullingen kun je hier kwijt. Ook verzoeken om tutorials te maken c.q. te vertalen of te bewerken.