Translate

dinsdag 30 juli 2013

Vervolg BETA project baby poses

EDIT:

23-8-2013: Advies van A is Blender 2.76 te gebruiken.

Link met download toegevoegd en de namen van de poses.

De baby poses zijn uitgeprobeerd en dat werkt goed. In 1e instantie moest ik wel eerst mijn Simmie de baby laten dragen en daarna snel laten poseren. (ik had eerst 'losse' rigs gebruikt.) Zoniet, dan kun je de baby niet laten poseren. Heeft iets te maken met de interacties. Baby Sims kunnen eigenlijk niets. 
Voor dit project heeft A Cmomoney’s poseplayer aangepast. Nu duidelijk is dat het werkt is het aan Cmomoney om zijn poseplayer aan te passen met de extra opties.

Wil je ook de poses testen, ga gerust je gang. Lees meer op het Blog van A.

Je hebt nodig: 

  • test poses (die van mij of van A) of je maakt ze zelf.
  • De laatste Blenderversie (nu is dat 2.67 die volledig compatible is met objecten)
  • De laatste plug-ins (bij A's blog te downloaden)
  • De laatste rigfiles.  (bij A's blog te downloaden)
  • De laatste gecombineerde rigfiles: de a2b_soc.blend. (adult-baby). 
  • De aangepaste poseplayer. (bij A's blog te downloaden)

De 'normale' (enkele) rigfiles stop je in een map met de naam Sims. In een submap stop je de multirigfiles

LET OP:
Met de aangepaste poseplayer van A kun je alléén kiezen voor de optie pose by name, kiezen uit de lijst is niet mogelijk. Dat is voor normaal spelgebruik niet zo handig. 
En nu is het wachten op de vernieuwde versie van Cmomoney's poseplayer. Dat geeft me de gelegenheid om wat meer poses te maken, goede screens in game te maken etc. 

Mijn poses kun je hier DOWNLOADEN

en de namen vind je hieronder:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vragen, opmerkingen of aanvullingen kun je hier kwijt. Ook verzoeken om tutorials te maken c.q. te vertalen of te bewerken.