Translate

woensdag 31 juli 2013

Baby Poses? Een verkleinde kleuter pose!

Surfend hier en daar kom ik op een Russische site. Ze hebben daar o.a. een overzicht van poses. Tot mijn verbazing zie ik een pose met een pasgeboren baby!

Hoe kan dat?

Ik kijk nog eens goed en lees verder. De grote truuk is de OMSP resizer van Buhudain hier. (overigens heb je de originele OMSP van Grant Hes nodig om dit te laten werken)
Je maakt dus een pose met een toddler. Plaatst je toddler in pose stand en zet hem dan op de OMSP Resizer en maakt hem kleiner. Oké dan. 

Even overdenkend het volgende:

  • de toddler rig heeft veel meer mogelijkheden, zoals 2 benen en meer mogelijkheden tot expressie
  • je kan de toddler naakt laten zijn, of een luier laten dragen

Nadelen: 

  • je maakt een pose van een toddler. Het precies laten passen van een combinatie van moeder/vader en baby (die dus een toddler is qua grootte) lijkt me lastig. 
  • Nog een nadeel: de verhouding hoofd-lichaam van een baby is anders bij een kleuter. Ik zou het uit kunnen proberen. 


Ik ben benieuwd hoe anderen hier over denken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vragen, opmerkingen of aanvullingen kun je hier kwijt. Ook verzoeken om tutorials te maken c.q. te vertalen of te bewerken.