Translate

dinsdag 5 februari 2013

Poses in de maak



 

Om de teleurstelling te overwinnen, ben ik bezig geweest met een flink aantal poses.

Sneakpeak:











Op deze pose ben ik best trots. Misschien valt het niet op, maar ik heb haar laten glimlachen, met kuiltjes in de wangen. Ben benieuwd hoe het er ingame uitziet.




Ik heb veel aandacht besteed aan het echte staan. Niet zwevend of dat het lijkt of ze omvalt. Tot nu toe ben ik redelijk tevreden. Dan komt nu het uittesten.


tot slot een tip.

Om betere en of overzichtelijkere beelden te krijgen, kun je de weergave van de botten (bones) uitzetten. Zie de screen voor uitleg hoe.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vragen, opmerkingen of aanvullingen kun je hier kwijt. Ook verzoeken om tutorials te maken c.q. te vertalen of te bewerken.