Translate

dinsdag 10 april 2012

EERSTE POSE GEMAAKT! en nu de tutorial nog

Het is gelukt om een pose te maken. Ik ben nog niet uit alle ins en outs van het maken van de pose zelf (het modelleren in Milkshape), maar voor een eerste probeersel ben ik niet ontevreden. Oefening baart kunst! Mijn verwachting is dat de volgende resultaten beter zullen zijn.

Dit betekent ook dat de tutorial er beslist gaat komen, al met ik hem nog schrijven/vertalen. Ik ga als basis de zeer goed begrijpbare tutorial van Orangemittens (MTS) gebruiken, vertaal hem en voeg nog veel extra screens toe. Aangezien ik alleen Milkshape heb, zal ik het niet over Blender hebben.

Oke: Alle lof en credits gaan dus naar Orangemittens.

Haar tutorial: http://www.modthesims.info/showthread.php?t=438716

Natuurlijk ook credits naar de vele makers van programma's om uberhaupt poses te maken. Jullie zijn geweldig!

1e pose


detail hand (klik op screen om in het groot te zien)









En een 2e pose:



details: de handen

Probleem met schouder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vragen, opmerkingen of aanvullingen kun je hier kwijt. Ook verzoeken om tutorials te maken c.q. te vertalen of te bewerken.