Translate

donderdag 26 juli 2012

Tutorial: Poses maken met BLENDER. Een makkie!

Na mijn pc crash en daarna de reparatie was ik mijn Milkshape code kwijt. (is later wel weer goedgekomen hoor). Daarom ben ik wat gaan stoeien met BLENDER. Dat was een openbaring.
Veel en veel makkelijker hanteerbaar en niet te vergeten GRATIS!! (daar houden wij Hollanders toch van?) En tot slot: ook peuter- en dierenposes zijn mogelijk.

Dus iedereen raad ik dit programma van harte aan.
En om iedereen op weg te helpen heb ik een serie tutorials geschreven. Nog niet helemaal klaar, maar deel 1 kan ik morgen of overmorgen wel publiceren.




(^ Een screen van een van de flamenco poses, dit maal met Blender gemaakt. MTS had in 1e instanties de flamenco poses afgewezen, vandaar dat ik overnieuw begonnen was. )

Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vragen, opmerkingen of aanvullingen kun je hier kwijt. Ook verzoeken om tutorials te maken c.q. te vertalen of te bewerken.